lagaknya seperti sujud syukur?

~ Moga rahmat Allah sentiasa menyinari hidup~

Pernahkah kita mensyukuri nikmat Allah dengan merendahkan diri sujud kepadanya. Ingin aku

kongsikan perihal perbuatannya seolah2 sujud syukur....Ha!

tahukah kalian, seorang manusia bergelar lelaki yang sememangnya bukan beragama islam telah

membuat perlakuan seolah2 sujud syukur setelah bergelar juara All

England semalam...????



Tatkala berakhirnya pertandingan, lantas mudah sahaja

lee chong wei melabuhkan lututnya sujud...

perlakuannya sungguh menarik perhatian mata hati aku...

Aku sedar, kemungkinan perbuatannya adalah mencium

gelanggang badminton tersebut....tetapi sedarkah kita, bila chong wei melakukan perbuatan itu

terdetik rasa hati aku sejauh mana rasa syukur aku dan kalian

terhadap nikmat yang Allah limpahkan kepada kita.

Saat kita mendapat nikmat kita lupakan 'Dia'..namun bila musibah yang menimpa kita cari

perlindungan 'Dia'. Itulah manusia...memerlukan bila perlu sahaja...

0 Response to "lagaknya seperti sujud syukur?"

Post a Comment