Aku Terima Lamarannya

"Home sweet home Afzan"

Tulah bait2 yang dihantar kepdaku menerusi msj pagi tadi...x tau nak gambarkan macam mana perasaan ni dapat balik semula k Afzan.tempat y ak sngat sayang...kat situlah bermulanya tarbiah bagiku..Walaupun, ada sesetengah teman y tidak mnyenangi tempat ini..tapi bagiku ia sebaliknya. mana mungkin ak boleh melupakan saat indah aku dilamar untuk mandapat "sesuatu" yang baru bagi diriku...

ingatkan akhir bulan ni.lenyaplah langkah kakiku k afzan lagi...namun,kalu takdirnya bumi afzan tu tempat tuk ak meneruskah misi sebagai peraih cinta ilahi...'aku terima lamaran" itu...

Jujurnya ak terlalu mnyayangi afzan...hati rasa berbelah bagi nak pindah..sekejab rasa nak pindah, sekejab rasa x nak pindah...namun Allah maha mengetahui segalanya..

Semoga ak dapat memulakan degree dngan baik di bumi afzan...kalu dulu, rasa rindu mencucuk2 nak menjejekkan kaki ke Muttakin...tapi kesempatan tu hanya seketika..

kali ni Allah beri lagi diriku kesempatan tuk menjejakkan kaki ke As-syafie walaupun tiada lagi tukku muttaqin..muttaqin sentiasa di hati...

walaupun xda surat lagi..tapi keyakinan tuk kembali ke Afzan amat tinggi..."aku terima lamaranmu" kembali...

semoga bumi afzan dilimpahi barakah...

0 Response to "Aku Terima Lamarannya"

Post a Comment